Vissza
LinkedIn profilom linkje
Feltöltöm a CV-met

IT Folyamatszervező

Mi az UpScale-nél hisszük, hogy kiváló kollégáink és a legmodernebb technológiák segítségével támogathatjuk partnereinket, hogy ők is a modernizáció útjára lépjenek: Monolit rendszerek lecserélése korszerű microservice-ekre, AI megoldások bevezetése a bankszektorba és olyan corporate alkalmazások létrehozása, melyek hozzájárulnak, hogy leendő használói magas színvonalon a maximumot elérve végezhessék munkájukat. Mindig szívesen látjuk azokat a kollégákat, akik elkötelezettek a modernizáció iránt!
Jelenleg is keressük leendő kollégánkat
IT Folyamatszervező
pozícióba

Milyen feladatok várnak rád ebben a pozícióban?

  • Szervezeti egység szolgáltatásainak és folyamatainak átfogó ismerete
  • Működési folyamatokat szabályozó dokumentációk elkészítése, felülvizsgálata
  • Működési folyamatok ellenőrzése, jelentés készítés
  • Közreműködés a működési folyamatok fejlesztésében, hatékonyabbá és biztonságosabbá tételében
  • Az új szolgáltatásokhoz tartozó folyamatok kialakítása
  • Belső és külső auditok-on való részvétel
  • Együttműködés a szolgáltatás manager csoporttal

Ehhez az alábbiak birtokában kell lenned:

  • főiskolai vagy egyetemi informatikai végzettség, vagy szakirányú OKJ képesítés
  • ITIL ismeret
  • legalább középszintű angol nyelvtudás
  • folyamatszemlélet
  • kiváló probléma megoldó- és kommunikációs készség
  • megbízhatóság, önállóság, pontos, precíz munkavégzés
  • 2+ éves releváns szakmai tapasztalat
  • Csapatjátékos attitűd

Persze mindig vannak plusz dolgok, melyek biztosan előnyt jelentenek:

  • Banki informatikai folyamatok ismerete
  • ServiceNow rendszer ismerete
  • Gyakorlati tapasztalat nagyvállalati környezetben.

Bizonyára felmerült a kérdés, mit adunk mi cserébe mi?

  • Támogatjuk tudásod naprakészen tartását – folyamatosan változatos és érdekes képzéseket, tréningeket biztosítunk.
  • Nálunk mindenkit a tudásvágy hajt – feltétel nélkül megosztjuk egymással tapasztalatainkat, szakismereteinket
  • Mikor épp nem Home Office-ban vagyunk, színvonalas és professzionális irodai munkakörnyezet biztosítja a zavartalan munkát
  • Stabil, fejlődő, szüntelenül az innovációkat kutató vállalati háttért biztosítunk Számodra.
  • Fontos számunkra a társadalmi felelősségvállalás és környezetünk védelme, ennek mentén szervezzük a mindennapjainkat („Faültetéstől az elektronikus aláírásig”).
Amennyiben felkeltettük
érdeklődésedet,

Gyere el hozzánk egy kávéra és beszélgessünk!

Dobozi Zsanett

Recruiter

+36 30 776 5572

Kiss Barbara

Senior Recruiter

+36 30 776 5999
vagy
career_form_bg

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Profi megoldásokat nyújtunk minden felmerülő problémádra. Keress minket bizalommal!

Legyél te is a csapat tagja!

Nézd meg nyitott pozícióinkat, és ha felkeltettük érdeklődésed, keress minket bizalommal!